Vše o nákupu

Proč u Supermobelu?

Ptáte se, čím se lišíme od ostatních eshopů s nábytkem? Chcete nás poznat blíž, ale nemáte čas zajet přímo k nám na základnu? Nic se neděje.
Rádi se vám představíme, jen prosím klikněte ZDE.

Cena a způsoby dopravy

Standardní dopravu zajišťuje naše vlastní logistické centrum se sídlem v Tuněchodech. Používám vlastní vozy značky Iveco. Vnitřní uspořádání typu těchto vozů bylo našimi odborníky vyhodnoceno jako nejefektivnější pro bezpečnou přepravu bytového nábytku. Je v našem vlastním zájmu, aby se objednané zboží k vám dostalo v pořádku a včas. Vaše spokojenost je naší prioritou.

Výhodný výnos zboží

Je možné si jej objednat v pokladně před odesláním objednávky. Cena výnosu není závislá na patře, ať bydlíte v přízemí nebo v 10. patře stále platíte stejnou částku. Cena výnosu je závislá od výše hodnoty objednávky. Výnos zboží u objednávek v hodnotě do 5 000 Kč je zpoplatněn částkou 500 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 5 000 – 9 999 Kč je zpoplatněn částkou 1 000 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 10 000 Kč a více je zpoplatněn částkou 1 500 Kč. Zboží dodáváme v demontu, montáž nábytku však v nabídce nemáme.

Osobní odběr

Vytvořte objednávku a vyberte osobní odběr. Při potvrzení objednávky si s pracovníky zákaznického servisu domluvte čas vyzvednutí. Zboží Vám připravíme na skladě a Vy si ho v dohodnutém termínu odvezete. Platbu lze provést v hotovosti či kartou na místě nebo předem převodem na účet. Zboží je možné vyzvednou ve všední dny v pracovní době od 7 do 20 h. O víkendu pouze v neděli od 8-14 h, vždy však po předchozí domluvě se zákaznickým servisem na čísle +420 468 006 692, nejpozději do pátečních 16 h.
Možnost vyzvednutí po-pá 7-20 h, ne 8-14 h (po domluvě).
Adresa skladu: Tuněchody 135, 537 01 Tuněchody 

Telefonické oznámení doby doručení

Jakmile známe rozpisový plán vozidla a z něho odvodíme předpokládaný čas doručení, bude vás kontaktovat odpovědný pracovník Supermobel.cz a informuje vás o tom, v který den a v jakém časovém horizontu vám může být objednávka doručena. Pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, pracovník vám nabídne jiný nejbližší možný termín. Pokud je zásilka objemná nebo má vyšší hmotnost, máte možnost si u tohoto pracovníka dopředu zajistit výnos objednávky přímo až do pokoje.
V den doručení objednávky vás půlhodiny před dojezdem kontaktuje náš řidič, abyste se osobně domluvili na přesném čase dojezdu.

Moment předání objednávky

Po příjezdu k vám domů předá řidič objednaný produkt vám nebo pověřené osobě, proběhne kontrola platby a povrchového stavu produktu. V případě, že je shledáno vše v pořádku, řidič odjíždí k dalšímu zákazníkovi. Pokud jste si předem objednali výnos, řidič vám ochotně zásilku donese až domů. Zboží je dodáváno v demontu.

Neočekáváné události

Jediná věc, kterou neovlivníme, je stav silnic, popř. nepředvídatelné okolnosti, často způsobené bezohledností ostatních účastníků provozu, čímž může dojít k nechtěnému poškození zboží. Naši dopravci jsou sice profesionálně vyškoleni k tomu, aby tyto události předvídali, ale ne vždy je to možné.

V případě, že dojde k mechanickému poškození zásilky naší vinou, okamžitě usilujeme o nápravu a v nejbližším možném termínu vám přivezeme zboží nové.
S uspokojením můžeme konstatovat, že ačkoli naši řidiči doručí více než sto zásilek denně, ke zmiňovanému poškození produktu dochází opravdu velmi zřídka.

 

Děkujeme, že jste si vybrali SuperMobel.cz. Naše produkty jsou zárukou vašeho pohodlí.

Máte dotaz? Zašlete nám ho pomocí emailu: info@supermobel.cz