Často kladené dotazy
-
Podmínky akce – VÝNOS ZDARMA
Výnos zdarma se vztahuje pouze na zboží označené štítkem „VÝNOS ZDARMA“ a na celou objednávku, jejíž součástí je produkt označený tímto štítkem. Objednávka musí být provedena v době, kdy je toto zboží v internetovém obchodě označené štítkem „VÝNOS ZDARMA“. Pokud není zboží skladem, ale objednávka proběhla v době, kdy zboží bylo označeno štítkem „VÝNOS ZDARMA“, pak platí výnos zdarma i přesto, že zásilka bude doručována v době, kdy už zboží není označeno daným štítkem.
-
Kolik stojí doprava?
Na veškerý sortiment našeho e-shopu poskytujeme dopravu za ceny od 790 Kč v rámci celé České republiky. Zboží přivezeme přímo k Vám domů. Vaše spokojenost je pro nás na 1. místě. Proto pokud máte nestandardní požadavky týkající se dopravy, kontaktujte ná prosím předem. Expresní přeprava, kde zboží expedujeme do 24h musí být také domluvena předem. Expresní doprava v hodnotě 1090 Kč. V případě marketingové akce platí ceny stanovené pro konkrétní akci.
-
Kolik stojí výnos?
Výnos zboží je možné si u nás objednat, a to přímo v nákupním košíku před odesláním objednávky. Cena výnosu je závislá od výše hodnoty objednávky. Výnos zboží u objednávek v hodnotě do 5 000 Kč je zpoplatněn částkou 500 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 5 000 – 9 999 Kč je zpoplatněn částkou 1 000 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 10 000 Kč a více je zpoplatněn částkou 1 500 Kč. V případě marketingové akce platí ceny stanovené pro konkrétní akci.
-
Jak probíhá objednávka zboží?
Nejdříve si zboží vyberete z naší nabídky na e-shopu. Zaklikněte parametry v konfigurátoru produktu (např. Velikost postele, barvu dřeva, druh matrace, úložný prostor) a dáte vložit do košíku. V košíku zadáte adresu, způsob doručení a platby a objednávku pošlete. Přijetí objednávky potvrzujeme automatickým emailem a následně budete kontaktováni pracovníkem, který objednávku a parametry zboží potvrdí. Zboží Vám objednáme a dva dny před doručením Vás budeme informovat o přesné době příjezdu.
-
Jak probíhá platba?
Na dobírku v hotovosti / platební kartou - zboží platíte hotově nebo platení kartou řidiči při přebírání zboží .
Převodem - platbu provedete převodem, přičemž peníze musíme mít na účtu nejpozději jeden den před dodáním objednávky .
Platba v hotovosti / platení kartou při osobním odběru - pokud si pro zboží přijdete osobně přímo k nám do skladu, zboží zaplatíte hotově nebo kartou.
Kartou online - zboží zaplatíte pohodlně bankovní kartou přes platební bránu GoPay -
Kdy mi zboží přijde?
Doba doručení zboží je vždy pouze informativní a orientační. Slouží pro Vaši představu a je individuální.
SKLADEM - Zboží vám přivezeme do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
Do 14 dní - Zboží vám přivezeme do 19 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
1-3 týdny - Zboží Vám přivezeme do 26 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
2-5 týdnů - Zboží vám přivezeme do 37 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
5-8 týdnů - Zboží Vám přivezeme do 58 pracovních dnů od potvrzení objednávky. -
Jak probíhá převzetí zboží?
Řidič zákazníkovi zavolá asi 15 minut dopředu, že k němu přichází. Po převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat stav zboží, zda během dopravy nedošlo k nějakému mechanickému poškození. Zboží vám doručíme za první uzamykatelné dveře. Pokud je vše v pořádku, podepíšete dodací list a zboží je Vaše.
-
Na co si dávat pozor?
Při objednávce zboží si překontrolujte, zda máte zaškrtnuté správné parametry, či barva dřeva nebo čalounění odpovídá Vašim požadavkům.
Při určování orientace rohu sedačky vždy pečlivě čtěte informace v detailním popisu zboží. U některých rohových sedaček se určuje orientace rohu podle delší strany s ručním opěradlem, ne podle vizuálního směru rohu.
Vždy při převzetí zboží pořádně překontrolujte. Pokud nejste spokojeni se stavem zboží, nepodepisujte jeho převzetí. Svým podpisem potvrzujete, že jste zboží převzali v pořádku
-
Co znamená vrátit zboží do 14 dnů?
Pokud jste se zbožím nespokojeni, prosím kontaktujte reklamační oddělení a vyplňte formulář. Zboží nám zašlete zpět a my vám vrátíme peníze. Záleží na Vás, zda nám ho přivezete osobně nebo využijete nějakou zásilkovou službu. Vždy je nutné, aby zboží bylo pečlivě zabaleno a v takovém stavu, v jakém jste ho převzali.
-
Jaký je rozdíl mezi vrácením do 14 dní a reklamací?
Zásadním rozdílem je fakt, že při vrácení zboží do 14 dnů Vám vrátíme peníze bez udání důvodu. Při reklamaci nám musíte vyplnit reklamační protokol, poslat nám fotky poškození nebo poslat přímo zboží na odbornou analýzu. Do 3 pracovních dnů Vám dáme vědět, jak reklamace dopadla.
-
Je zboží dodáváno smontované?
Všechny produkty dodáváme v DEMONTU, pro přepravu je to jednodušší a hlavně bezpečnější. Větší zboží dostanete ve více balíkách, u malých produktů postačí balík jeden. Samotná montáž však není složitá a vždy k balení dostanete montážní návod a spojovací materiál.
-
Jak funguje osobní odběr?
Vytvoříte objednávku a vyberte osobní odběr. Obdržíte-li potvrzení, že je zboží skladem, můžete produkt vyzvednout na našem skladě po dohodě se zákaznickým servisem každý pracovní den. Platbu provedete buď v hotovosti či kartou na místě nebo předem převodem k nám na účet. Jednoduché, že?
-
Montáž a instalace nábytku včetně péče o čalounění a materiály: Jak na to?
Věškeré informace k montáži kuchyňských skříněk, naleznete zde. Podrobnosti k ošetření nábytku a jeho používání naleznete zde.